STUDIEDAG

Sorry för den dåliga uppdateringen igår, men när jag kom hem från jobbet satte jag mig direkt och började plugga. Slutade inte förens efter 00 då jag var så sjukt trött!! Brukar inte gilla att plugga så länge på rad men kände att de verkligen behövdes och kom in i ett "plugg-mood". 
Vaknade inatt av att jag mådde något så fruktansvärt illa,  låg vaken hur länge som helst helt stilla för att de inte skulle komma upp. Efter ett tag la de sig någotsånär och jag somnade om igen. 

Idag har jag duschat och ska snart gå och ta blodprov. Eftersom att jag pluggade så pass mycket som jag gjorde igår till kemiprovet tänkte jag göra lite läxor idag. Läsa i våra svenska + engelska böcker och kanske göra matteläxan. Men måste såklart plugga lite mer kemi...så får se hur mycket annat jag hinner. Ska ju även iväg ikväll på bio med några från skolan runt sextiden så de blir skönt med ett avbrott från plugget. 
ÄLSKA STUDIEDAG! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0