VILL BORT

Idag är en dag då jag bara tvekar och tvivlar på mitt val av "min stora dag" önskan. Vet att jag inte alls kommer ånga mig om den sen men vill bara ifrån sverige, ifrån allt ett tag. Så just nu vill jag att jag skulle valt en resa istället..Vill bort ifrån denna lilla otäcka håla. Åka imorgon och komma hem igen bara någon dag innan min födelsedag. Men det går ju inte nu. Usch hatar sånna här dagar även om jag blivit helt idé fylld med outfits, inlägg och saker för utseendet. Vill bara ut och resa, ut och upptäcka nya ställen och saker i dösnygga outfits. Vill bara komma här ifrån och upptäcka världen. Men istället sitter jag här - i morgonrock och ska städa mitt lilla rum..helt rörigt och konstigt inlägg men ajaa. Känner mig iallafall inte alls bra idag, varken psykiskt eller fysiskt. 
Super hungrig på framtiden och deprimerad att jag är fast här just nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0