ON MY WAY HOME

Liten update från bilen. Vi har två timmar ungefär kvar hem och jag kommer antagligen halvsova den tiden, heelt slut. Vi stannade för en stund sedan på Max och åt, yammi yammi yammi! Var så jäklar hungrig innan. När vi var där så kom malmö redahwks -97 in (som vunnit SM-guld, så grattis grattis) sen kom djurgården-supportrar in och började skrika och sjunga så personalen var nära att släng ut dem. men men, jag fick mat i mig och det räcker för mig. 
 
Sista matchen Hampus lag speladevann dem med 3-0 och slutade med en bronsmedalj, bra jobbat! Det blev lite kludd med det löste sig och det gick bra. Nu dör snart datorn och jag ska vila, försöker uppdatera när ag kommer hem annars hörs vi imorgon.
 
- atm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0