KRISTINEHALM

Just nu är jag i bilen påväg upp mot Kristinehamn  där Hampus ska på hockeycup. Såg att en hel säsong av "white collar" hade kommut ut på netflix så det kommer nog inte bli en så jobbig resa. Jag lämnade skolan vid ett och åkte hemifrån vid lte över 14. Hann packa, fixa det sista och plocka undan lite på den timmen - så skönt. Är dock en dåålig packare och packar alltid för mycket jag inte använder, menmen bätter det än att jag glömmer något. Dock så glömde vi mitt cellgoft jag egentligen skulle ta ikväll...attans. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var lite glad över det, då jag annars skulle mått dåligt hela helgen annars men samtidigt så kan kroppen strejka istället..MEN det var rätt illfälle då jag faktiskt är väldigt förkyld så det hade inte varot toppen om jag tagit det ändå. Aja, nog om det. Jag önskar er alla en trevlig fredag och helg!
Hemma i Skåne är det super varmt och skönt, känns super bra om det håller i sig så nu.
 
 
- Majas över snygga datafodral, får defenitivt införskaffa ett sånt till min lilla air!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0