DUKTIG

Såg att inlägget om serierna blev väldigt långt..haha. 
Anyways så har jag varit i skolan idag - mår helt konstig ibland..Men ändå så himla mycket bättre än innan i veckan. Var väldigt ensam idag i skolan, kändes väldigt dysterst. Alla mina trygghets-kompisar (?) var sjuka eller iväg på annat så där var jag och bara tog mig igenom dagen. Haha men ändå så är jag hemma nu och fryser. När jag kom hem från skolan städade jag mitt rum, dammade, dammsög, rensade garderoben (!!) & dammsög även hela ovanvåningen. Var tvungen att skriva det, kände mig väldigt duktiggg. Imorgon kommer allt dock vara smutsigt & stökigt igen, men just nu känns det hru skönt som helst. Hade mitt favvo-ljus tänt innan när jag pluggade inför matteprovet imorgon så nu luktar det hur gott som helst här inne i mitt rum. Mammas kompis och hennes son var här. Killen är hur energirik & gullig som helst - 3 år. Vi fikade iallafall först och sen fick han sina naglar målade. hehehh. Åt lite choklad och drack saft, sen var han ute & busade med Hampus. Iallafall så har jag precis tagit mig igenom en skvaller tidning & funderar på att kolla film. 
 
Sökte på min blogg innan men så stog det "bloggen är borttaggen - registrera dig" och paaaanik alltså. Hade dock glömt "s" i slutet, men herregud va jag fick panik. 
Puss.
 
 - Bääästa, lukar så himla fruktansvärt gott!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0