THE CARRIE DIARIES

Igår var jag i stan med Maja och fick med mig ett par skor, en halsduk, lite nya trosor och en kavaj-isch. På kvällen sen så såg jag de sista avsnittet av one tree hill. Herregud, ränkade på det och jag har lagt drygt 131 timmar på det..MEN den serien är såå grym och inte över glamorös eller innehåller en massa sueprkrafter utan den är realistisk. Så så så grym, och riktigt bra slut med. Så när den var slut, startade jag the carrie diaries. Många har tipsat om den och eftersom mina planer för dagen blev inställda så kollade jag den istället. Mindre än en säsong kvar..Dock så finns de bara två säsongen. Men den är super den med och nu ska jag gå tillbaka och kolla lite sen antagligen duscha, känner mig så ofräsch efter en hel dag i pyjamasen.
Ps, Sebastian är såå snygg..(the carrie diaries)
 
- with my hands up - put your hands up - put your hands up...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0