I källaren atm

Har varit busy-busy idag därför inget bloggande förens nu. Hade bad klockan 10 istället, fel av mig & duransbegravningsbyrå klockan 09 istället. Kom til skolan vid halv 12 och missade därför biologin så får göra biologin på måndag istället. Gjorde spanskaprovet iallafall ch de gick faktiskt ganska bra. Efter skolan åkte jg hem sen ringde Maja för hon blivit utelåst, så hon kom efter en stund. Vi åt lite sen hjälpte hon mig att städa rummet. Usch va de behövdes. Haha sen åt vi middag och emma kom & åt lite. Sen satt vi oh snackade till för en stund sen då dom gick hem. Jag ka in lite kläder och tog mig sen ner i källaren! HALLÅ JAG KUNDE GÅ NER FÖR HEEEELA KÄLLARTRAPPAN MED HJÄLP AV PAPPA! HUR KUL ?! Haha iallafall så har jag precis kollat "hela sverige bakar" och ska snart upp till mitt rum igen för att sova. Upp tidigt imorgon för att röntg nacken, skolan och träffa ANNE! ❤
 
 



Kommentarer
Postat av: Anne

Var så himla mysigt att få träffa er alla och få krama på dig <3. Blev ganska rörd av att se dig och att få se dig gå. Tack för alla fina presenter <3. Är på väg hem nu. Stor kram tills vi ses igen

Svar: Men de va så mysigt att träffa och krama dig <3 tack så himla mycket för halsbandet såå fint! Tänkte precis på er och så fick jag denna kommentaren blir så glad! Hoppas resan här bra och att vi ses snart igen! Kramar i tusental! <3
emmie kristoffersson

2013-09-29 @ 17:57:47
Postat av: Anne

Var så himla mysigt att få träffa er alla och få krama på dig <3. Blev ganska rörd av att se dig och att få se dig gå. Tack för alla fina presenter <3. Är på väg hem nu. Stor kram tills vi ses igen

2013-09-29 @ 21:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0