oscar zia

sjukt glad att ni "läser" min blogg fast jag inte uppdaterat på en vecka nu. men så himla lite ork att blogg. iallafall så i fredags så vann elin en träff med oscar så hon ocg jag åkte upp till stockholm igår morse. elin och hennes pappa hämtade mig 06.50 sen gick tåget 07.23. vi åt frukost, lyssnade musik och kollade pretty litte liars på tåget. när vi kom fram mötte elins kusin upp oss. vi gick till bussen åkte buss, fel buss så fick gå. när vi kom till grönan så mötte en som jobbar med oscar upp oss, gav oss inträde, åkband och regnrockar. sen åkte vi lite karuseller sen var det dags för konsert. drottningen siliva var där och dom som uppträde var zara larssson, Oscar zia, anton ewald, han "bed on fire" och "dansa jalla dansa sawa" . efter dom uppträtt fick vi gå in bakom scenen och träffa oscar, vi pratade lite och åt popcorn. vi fick autograf, bild och en påse men "#fail", tröjor och pins. ska sova nu så skriver mer sen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0