Mest Thailand

Efter jag kom hem från sjukhuset så gick jag ut med Samba. Det snöade, smålätta flingor. Ganska mysigt faktiskt. Men kallt. När jag kom hem så började jag packa, testa kläder och sånt. Kan knappt vänta längre, vill till THAILAND nu. så de e så. Packar alltid aldeles för mycket..ska försöka att inte packa så mycket denna gången. Ska ju köpa en massa där nere också, och måste ju få plats med de i väskan hem sen också. 
 
Imorgon ska vi ha svenska sen åka till lund och kolla teater, sen ska vi ha idrott efter det så slutar vi. Najs dag den där fredag. Sen är det ju helg. Måndag med skola och en lektion på tisdag sen åker jag till Danmark shoppar lite och sätter mig på ett plan och går av 12 timmar senare. När vi landat i Thailand ska vi åka buss, båt, buss, båt och buss sen är vi på hotellet.
 
Kommer inte ha någon data med mig, eftersom att min har gått sönder och jag inte kan ta med mig skoldatan. Har däremot med mig Ipaden så ska uppdatera lite från den, men bilder och sånt får ni efteråt för att jag inte kan ladda in dom i ipaden. Kommer ha lite tidsinställda inlägg och några "live" eller vad man ska säga. Eftresom att Thailand är 6 timmar förre Sverige så kommer dem komma på lite konstiga tider. Ska försöka uppdatera, men har ju semester så kommer inte uppdatera så mycket. Ingen storboggare direkt.
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Jasså, du var och vände i Spanien! Hur var de där? ;)

Svar: Hur trevligt som helst! ;D
emmie kristoffersson

2013-03-14 @ 23:51:26
Postat av: sofie

Du måste uppdatera på instagram när du är där!

Svar: Håller på!
emmie kristoffersson

2013-03-15 @ 14:57:15
URL: http://sofiemikaelas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0