The vampire diaries

innan jag åkte till ikea så skypade jag med sofie och kollade ett avsnitt av the vampire diaries, jisse va bra! på ikea handlade vi en garderob till mig, lite saker till garderober som galgar, hyllor, handtag och klädstångar. jag valde en helt vanlig garderob men vit högglansiga dörrar och silvriga handtag. vi handlade även lite ljus, blommor och sånt. på vägen hem så handlade vi väv, gipsskivor och lite till som jag inte vet vad det är till mitt rum, haha. men de blir säkert bra. 
 
nu ska jag kolla lite till på tvd (the vampire diaries) och sen plugga. usch, maja skulle handla vårskor så det blev inte av att vi skulle va idag. får seriöst panik på att bo i vardagsrummet. allting är huller om buller, stökigt, jag vet inte vart någonting finns och det är trång! men rummet blir väl snart klart får jag hoppas, eller vi har saker kvar att göra innan vi ens ska måla..har ni något snyggt tips eller något liknande så får ni gärna skicka länk eller så till min bloggmejl, haha som sofie fixade in i menyn imorse. känns lite konstigt att ha en bloggmejl med så lite läsare.
 
 
// hahahha helt konstig bild, menmen yolo //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0