SHOPPINGHELG

Snabbspolning deluxe kommer här. 
I förrgår efter skolan åkte jag, Alva, Elin & Cornelia in till Lund för att möta upp Maja. Alva åkte på träning och vi andra traskade runder i stan, fleeeera timmar. Fick med mig en massa hem bland annat morsdagspresent, spex-utkläddnad & balskor. Kan inte gå i dem så bra, så får öva öva öva fram tills balen nästa veckan. Efter Lund åkte vi hit till mig, kollade lite tv & spelade sällskapsspel innan jag tog sprutan & la mig. 

Igår gick jag upp vid 07.30 för att följa med pappa & Hampus till Kristianstad för Hampus skulle till sin privat träning där. Jag & pappa var iväg hela dagen i alla möjliga butiker i denna stad. Hittade några träningsshorts till Spanien & vi kom på ett litet pysselprojekt jag berättar mer om sen. Träffade lite släktingar & fick parkeringsböter. Vid 16.30 åkte vi hemåt då var jag sååå trött. Vilade lite innan jag kollade film med mamma & Lotta samtidigt som vi åt. Sen testsminkande Lotta mig och efter det städade jag rummet. 
Slängkyss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0