LÄSGLASISAR

I förrgår spenderade jag hela dagen på empan med mamma & Hampus. Först var vi på synundersökning där både jag och Hampus fick läsglasögon...Herregud. Ska bli riktigt skönt dock då jag anstränger mina ögon väldigt mycket. Kunde inte bestämma mig vilka par så de fick bli två haha! När jag kom hem från massa shopping efter glasögonen så pluggade jag lite innan jag drog till Maja. 

Vi bakade LCHF & väntade in Matilda och Filippa. Beställde kvällsmat från pizzerian som kom med hemkörning. Det slutade med att chauffören var hos oss tre gånger & sista gången bjöd han oss alla på läsk. Härlig snubbe :-). Sen kom de andra tjejerna och vi kollade fifty shades of grey innan vi käkade kakan vi bakade. Vid ett gick alla utom vi puddingar hem som sov hos Maja. Låg och pratade till 3-4 innan vi släckte för att sova. 
Slängkyss 


Vi åt även chokalddoppade jordgubbar!! 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mums :D

Svar: Riktigt smarigt! :-)
emmie kristoffersson

2015-05-17 @ 13:08:35
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0