BRA LÖRDAG

Vaknade vid 10 igår och så gjorde vi super god frulle - toast, ägg & bacon. Sen städade vi undan de vi hade plockat fram och de andra gick medan jag och Maja startade en film. Riktigt konstig rulle. Efter den så fikade vi lite och jag blev hämtad. Pluggade biologi och kollade de senaste TVD. Så sorglig, men herregud grät så himla mycket!!! 
Sen hoppade jag ur pyjamasen & fixade mig för att åka till Lund. Jag och puddingarna hade bestämt oss för att äta middag i stan och så blev de, kinamat. Inte suuuper gott, men absolut inte äckligt. Efter det drog vi till Wilma där tjejerna från igår redan var - MYS! Spelade spel, körde lekar & allmänt pratade. Drog hem ganska tidigt allihop då vi var trötta efter nattens korta sömn. Pratade med Maja i flera timmar i telefon när jag kom hem så det var ett super härligt slut på lördagen. 
Slängkyss 


Plugg dricka, Yum! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0