IVÖN

Internetet här uppe på ivön suger, så därav den dåliga uppdateringen. Vi har haft det super mysigt och bara chillat massor. Solat, grillat, paddlat kanot & bara myyyyst. Inatt så satt jag och en klasskompis uppe hela natten och pratade. Somnade en dryg halvtimme i morse, lagom utvilad haha! Dock så sov jag och Cornelia någon timme i solen igår så fick lite sömn då :-).

Nu sitter vi nere vid havet och äter RN sista lunch på restaurangen innan vi ska fara hemåt. Jag con mi familia ska åka och fira farmor direkt efter detta sen blir det sooova!!
Slängkyss 


Eftersom att jag knappt haft något internet så har luren endast legat i stugan så det fick bara bli dessa bilder 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0