EMMA 19ÅR

Jag och Maja vaknade vid 10 då vi startade dagen med att baka en LCHF till Emma haha. Käkade sen frulle i uterummet där solen lyste in. Vårfellings. Vid halv två cyklade jag upp till Emma för att fira henne lite innan jobbet. Gav henne en inspirationsbok jag gjort med citat som jag själv älskar, ett presentkort på H&M och kakan - lyckade presenter haha. Vi fikade och hade mysigt.
 
Mötte upp Maja lite i tre för att cykla till jobbet där det blev lite bråk under bingot, men det löste sig. Handlade påvägen hem och måste verkligen börja plugga efter detta inlägget. Sen duscha och mentalt förbredda mig inför skolan imon & Np i matte. 
Slängkyss
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0