TIO FEMTONDELAR

Idag kände jag att om jag skulle må sämre skulle jag gå hem under dagen. När jag kom till skolan så har 10 av 15 tjejer i klassen sjuka, alltså vi var FEM tjejer i haha. Sjukaste. Måste dock erkänna att de var ganska skönt men halvklass hela dagen...Anyways så stannade jag hela dagen och när jag kom hem startade jag "Love, Rosie". Skulle sen pluggat men blev extremt rastlös så har vara sprungit runder & hoppat i min pyjamas nu ett tag. Kan verkligen inte sätta mig ner och plugga. Sååååå tänkte försöka kolla lite bones, där jag inte måste vara super koncentrerad men inte heller springer runder och är över jobbig för alla andra.
Slängkyss 


Cravings!!!!

Kommentarer
Postat av: Wilma Ahlborg

Åh va gott med bullar.. Fin blogg du har tjejen, kramis

Svar: Bästa! Åh tack vad glad jag blir! :-)
emmie kristoffersson

2015-03-02 @ 19:28:16
URL: http://wilmaahlborg.blogg.se/
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Gott!

Svar: Supergott! :-)
emmie kristoffersson

2015-03-02 @ 20:20:31
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0