BUSY LAST DAYS

Oj oj oj vad jag gjort mycket de sista dagarna. I söndags catchade jag upp med Emma innna jag russade till jobbet. När jag kom hem pluggade jag matte till provet på torsdag. Fick även panik så bokade en vaxtid till igår. Så började dagen med att vaxas och mysa lite i Lund med mamma. Sen hem och vår-storstädade. Vände verkligen upp och ner på hela rummet, såå fräscht nu. Bästa känslan. På kvällen for jag iväg till Maja där vi bakade, lagade mat och hade hur mysigt och kul som helst.
 
Så ja, ganska upptagen. Men nu är det ganska lugnt med läxor och allt städning är fixad. Har förresten klippt av mitt hår med, eller ja - kapade de 15 cm. Ska fixa lite bilder till er!
Slängkyss. 
 


 Innan håret kapades...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0