BRA START PÅ LOVET

Igår var en riktigt bra fredag! Efter skolan gick jag, Sofie & Eric hem så att han fick sina kakor. De sista är lämnade nu, skönt! Sen gick jag & Sofie till skolan där vi mötte Maja för att ta bussen till gymmet. Körde ett härligt rumpa & arm pass. Duschade & fixade oss där innan vi tog bussen hem. När vi stod & fixade oss så kom en dam fram till oss som hade tydligen lyssnat på och sa att vi inte skulle ge upp tränandet och att de lönar sig när man blir äldre. Så himla insoirerande!! 

Lämnade alla saker hos mig innan vi gick till pizzerian & träffade Wilma, Filippa & Matilda. Åt och hade de mysigt, fick även 3 gratis pizzor med oss hem. Gav en till en kvinna utanför Hemköp, en till en kompis & den sista till mamma & pappa. Efter ett tag hos mig bestämde vi vilken film vi skulle se - the purge 2. Faktiskt väldigt bra & inte alls en sån jobbigt läskig skräckfilm. Till filmen åt vi LCHF, men herregud va mätta vi var efter pizzorna. Lite efter tolv gick alla hem, jag tog min medicin innan jag startade ett modern family avsnitt och somnade. 



Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mums!

Svar: Ohja, men matkoma haha!
emmie kristoffersson

2015-03-28 @ 12:54:37
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0