SPEXDAG

Igår var en riktigt produktiv dag, först och främst så sov Maja här. Eftersom att vi hade spexdag igår, vilket innebär att alla nior klär ut sig, så kom Elin & Cornelia hit lite innan vi skulle gå för att fixa sig lite. Var så himla kul att se allas utklädnader, såå häftiga allihopa! Åhh önskar att vi hade fler dagar som den!!
 
Efter skolan åkte iallafall jag och Sofie direkt till gymmet och jag körde mage...Aj aj aj idag. När jag kom hem från gymmet och hade duschat for jag till lund för att bli vaxad. Hem för att äta mat efter det och sen åka till farmor och farfar, med ett litet stopp hos kusinerna först. Duschade sen igen när jag kom hem, för att få bort all olja efter vaxningen. Sen direkt i sängen, såå trött!!
Slängkyss
 
 // Min käraste klass!!! //
// Jag, Cornelia & Sanna <3 //
// En indian & en arab aka jag & Sofie //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0