FÄRG PÅFYLLNING

Hejsan svejsan! 
Hänt lite sedan jag uppdater ett dagsinlägg. Fredagen började med att vi hade extra lång sovmorgon så jag hoppade på cykeln och cyklade till konditoriet i byn för att köpa bullar som jag sen cyklade vidare med till Cornelia. Vi ät en riktigt mysig långfrulle innan vi gav oss ut i de fina vädret till skolan. Efter skolan jag, Maja, Matilda, Sofia & Filippa in till Lund för att fira Filippa. Vi köpte med oss lite gott att äta & satte oss i Stadsparken - Myyys!! Mot kvällen så åkte jag & Maja till Petra för att fixa mitt hår och smälla i olaplex. Efter första färgningen blev jag inte helt nöjd, men efter andra blev jag nöjd! Vi ljusare topparna ganska rejält & fyllde på i hårbotten. 

Igår var jag & Cornelia på emporia vilket även de var mysigt. Fick med mig ett par skor, ett par trekvarts mjukisar, långklänning & godis till familjen. Bussen in var sen 20 minuter sen när vi skulle hem gick ingen buss så vi tog till södra sandby istället där vi blev hämtade. På kvällen var jag på ett släktkalas hos min kusin som fyller år i veckan. 
Slängkyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0