FÖRLÅT

Tack som fan för att ni fortfarande kollar in trots den brutalt dåliga uppdateringen. 
Idag började vi dagen på en bärbuffé, såå gott! För 95kr fick man ta hur mycket grädde, glass, bär, chokaldsås, maränger, knäckflan osv som man ville. Smaskens! Efter att vi varit där åkte vi till Bo ohlson och kollade lite, när jag var där så ringde de från jobbet...missade mitt pass. Hade helt och hållet glömt bort att jag fått pass på måndagar nu under lovet med...Riktigt hemskt, usch kändes riktigt skit. 
Nu är jag hemma och vilar lite innan jag och Cornelia ska ut och promenera i byn, som vi även gjorde igår kväll. Riktigt mysigt och kul, knappt en själ ute!
Slängkyss
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0