TOKYOMAKEOVER

Igår var jag som sagt på ansiktsbehandling och herregud va skönt de var! I den jag valde ingick de rengöring, ångning, portömning, olika masker, peeling, massage, brynformning och dagcreme. Salongen där jag gjorde detta var samma som jag vaxas, tokyomakeover. Super personal och om ni bor i Lund området är de definitivt något jag rekommenderar. 
Om ni går in på hemsidan (HÄR) och trycker på onlinebokning så får ni upp alla behandlingar som dem har och trycker ni på "i" så kan ni läsa om behandlingen, kolla pris och hur lång tid de tar. 
Ansiktsbehandlingen jag tog heter "Tokyo classic", kostade 690kr och tog 90 minuter. Super nöjd verkligen, känns så himla fräscht efteråt. 
 
 
Bilder från behandlingen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0