UNBROKEN

Tycker att veckorna bara springer iväg och jag skriver att det är måndag igen hela tiden..Redan februari till och med. Herre. 
Idag sov jag lite för länge och gick inte hemifrån förrens fem minuter innan skolan började. Ångrade mig när jag gått en bit för att ta mig cykel istället så gick tillbaka för att hämta den. Och detta gjorde min dag när jag skulle hem för då det bara är nedförsbackar haha. Lat - ja. Men iallafall så hade jag mutliga nationella i svenska idag vilket gick helt okej - kanske inte så att jag höjs men är ändå nöjd. 
 
Efter att jag rullat hem (heehehe) så åt jag lite mellis och startade sen filmen "Unbroken". Den var väldigt bra, inte wow kanske men defenitivt sevärd - även baserad på en sannhistoria. Så se den tycker jag, dock över 2 h lång...
Passade på att plugga kemi i skolan vilket betyder att jag inte har fler läxor tills imorgon, så täkte börja packa lite smått. En vecka imorgon, wiho!
Slängkyss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0