LUNCH I VÄRLDSKLASS

Gick upp vid 09,15 idag för att hämta upp Maja en kvart senare och dra mot gymmet. Har börjat känna mig lite snuvig igen - alltså nej säger jag bara. Så tog det hyfsat lugnt idag. Duschade och cyklade hem till Maja efter det för att göra lunch, som blev extremt god. Kycklingsallad med pasta och ägg. 
 
När vi ätit och fixat cyklade vi mot jobbet där det sen blev snöstorm. Så fint när allt är vitt, ska det vara akllt kan det lika gärna vara kallt och vackert. Efter jobbet ringde Hampus och undrade när jag slutade, då han hade haft tråkigt och cyklat till jobbet där han stod och väntade på mig...haha crazypantz. Nu ska vi äta och jag ska sen fixa lite inlägg till er. 
Slängkyss
 
 



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Mums!! :D

Svar: ja, verkligen!! :)
emmie kristoffersson

2015-02-01 @ 19:43:57
URL: http://Parkenbergs.se
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mumsigt :D

Svar: Åh ja! :)
emmie kristoffersson

2015-02-01 @ 20:57:38
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0