COFFEE BREAK

Så, nu är jag tillbaka.
Tog ett litet uppehåll efter vi kommit hem eftersom jag var ovanligt jetlaged & mådde extremt dåligt. Men vaknade idag och kände mig bättre så har börjat ta tag i livet lite. Varit i skolan de senaste dagarna men direkt efteråt gått hem, bytat om till pyjamas & lagt mig i sängen. Men idag var jag uppe vid 09 då jag städade och är nu påväg till lager 157. Alltså är jag mycket bättre.
Nyss käkat en baguett från ett kafé i Lund som heter "coffee break" - supergott! De har massa glutenfritt så de var en väldigt lycka för Lotta. Tänkte skriva ett inlägg om resan & även lägga ut lite bilder nu i helgen så håll utkik!
Slängkyss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0