ZUUUUMBA

Torsdag, vilket betyder att vi går på helg imon. Känns super duper najs. Hade so prov som sagt idag, vilket gick lite sådär. När det var 20 minuter kvar berättade vår lärare att de räckte man skrev 3-4 rader på några frågor...Där de flesta redan hade skrivit ett A4...Men men. Slutade skoldagen med Zumba på gymmet i byn, gud vad svårt haha. Har ju dock ingen korrdination men det vara måånga rörelser..Kom hem & duschade där jag skar mig på rakhyveln. Var blod överallt alltså herregud. Trodde jag skulle förblöda...But here I am - alive. 
 
Ska snart bli hämtad och åka till Maja för att plugga lite till vår tal & grilla. Yum. Skulle egentligen varit ute i skogen och kört intervaller idag med Sofie, men hon har fått feber så det får bli en annan gång. Var ganska skönt då jag vaknade med träningsvärk i hela kroppen imorse. 
Dagens challenge är lägga upp en plan för sin kost under denna månad. GOO!
Slängkyss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0