(SUN)DAY

Har jobbat lite med bloggen de senaste dagarna och det kommer snart synas speciellt för er som använder dator. För er som är inne på luren och kollar så har jag redan gjort lite förändringar som typsnitt, färg, rubrikerna osv.
Lite vårfräscht! Snart kommer de dock mycket större förändringar till er dator-besökare. Staaay tuned! 
 
Idag var ganska fullt upp. Började med att åka till mamma kusin Lina i Lomma för att äta frukost. Hur mysigt som helst, eftersom vi inte träffas så ofta är det alltid extra kul. Efter det bytade jag om för att möta upp Sofie &  Cornelia för att gå till gymmet. Yes, ni läste rätt!! Vi gick dit istället för att ta bussen då vädret var så himla härligt. Och vi var inte det enda ute, mötte hur många som helst. Körde ett suuper kort pass innan jag blev hämtad, duschade, Maja kom hit och vi cyklade till jobbet där det blev bingo. 
Tog efter det en powernap innan jag, Matilda och Maja drog på en spontan bio och såg "Insurgent". SÅÅÅÅ BRA!
Slängkyss
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0