PT-PASS

När jag vakande av mitt alarm imorse glömde jag helt bort att dte var skola och somnade om. Inte bra alls...det blev stressigt. Men hann itid och kickade igång dagen med en prov-labb i kemi. Usch alltså...Efter skolan åkte jag och Sofie till gymmet, där hon först höll ett PT-pass för mig på ben & jag höll ett med koncentration på mage för henne. Super kul upplägg!! Kom hem vid 18-tiden och åt medan jag räknade ihop klasskassan. Nyss duschat och fixat mitt rum, så fräscht. Plugg resten av kvällen, kraaam!
Slängkyss
 
 

Kommentarer
Postat av: carro

Så roligt med pt-pass :)

Svar: Super kul verkligen!
emmie kristoffersson

2015-04-14 @ 20:09:17
URL: http://carroat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0