FÖRSTA BUSSTUREN SJÄLV

Fått höra att jag har uppdaterat dålig & jag instämmer...Men inte haft något ledigt tillfälle. Igår efter skolan åkte jag till Lund första gången själv...Och allt som kune gå fel gick fel, tyypiskt! Inga pengar på kortet, mitt kontokort fungerade inte och den var sen. Halleluja, dock så löste allt sig :-). Efter att jag vaxats mötte jag upp Maja, Elin & Cornelia och kort efter det hoppade vi på tåget mot hyllie och emporia. Hade såå sjukt kul, skrattade 99% av tiden och det var bara en så otroligt härlig dag. Finns så mycket kul som hände som inte alls komemr bli kul när jag srier de här sååå skippar de. 
 
Började dagen med NP i engelska och läsförståelse - gick helt okej! Efter en paus var det dags för lyssna delen - den gick åt pipsvängen...Fyy alltså hahaa. Efterd det så höll jag mitt argumenterande tal och det gick bra - pratade fort men varken stammade elelr skakade så det gick bra. Efter skolan stannade jag, Wilma, Maja & Elin kvar och kollade på ett band som några elever skapat. Nyss ätit lite mellis och ska mest ta det lugnt - inga läxor! 
Slängkyss
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0