FITNESSGURU CHALLENGE

En super kul grej som Sofie och jag körde igång idag var fitnessguru's 30 dagars challenge. De startade den i januari som en start på det nya året men vi snapade upp den nu och tänkte - why not? Kollade igenom alla dagarnas "uppdrag" och blev såå tagg! HÄR kan ni kolla in de olika!! Man kan variera de efter hur man själv är, tex inte gör 30 squats - utan gör så många du klarar. De är såå viktigt tycker jag då alla har olika starka muskelgrupper. Där jag är starkas, kanske tex Sofie är svagast & tvärt om. Så då kan man göra de så de passar en själv. En annan sak var att det är strech och yoga med, alltså inte bara styrka och cardio. 
Tänkte jag skulle lägga upp "dagens challenge" varje dag i slutet av mina vanliga inlägg, för er som vill hänga på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0