OVANLIGT FÖR MIG

Idag ver det måndag och jisses vad tiden gått snabbt, redan gått i nian i över en månad..
Fick tillbaka min so-inlämning vilken det gick oväntat bra på så det förgyllde hela min dag. På musiken kollade vi en bit av filmen "Hair" vilket är en lite ovanlig film för mig att gilla men jag gillar verkligen den, och funderar på att se klart den senare i veckan när alla läxor är klara. Som ni märker så har jag inte sett en endaste film på super länge och inte heller tittat de senaste "teen wolf" eftersom jag haft så sjukt mycket att göra. Vilket betyder att jag haft sjukt mycket för mig, då jag älskar att mysa upp mig i sängen med en bra rulle. 
 
Efter skolan idag så åkte jag, Matilda och Maja in till Lund för att köpa present till kära Sofie som fyller 15 på onsdag, men även åker till London då så får ge den imon. Gick även runder lite, kollade butiker och fikade. Maja blev hämatad av sin mamma medan jag och Matilda handlade lite till och tog sen bussen hem. Nu är jag hemma och ska snart fixa inlägget med fler bilder från the color run men sen även plugga och duscha. 
 
Vi fick även info om gymnasie idag, vilket gör mig sjukt skraj. Tycker det är super läskigt att sluta grundskolan och bara "gå vidare". Har otroligt svårt med sånna avslut...Panik.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0