INGEN RÖST

Lät som om inlägget skulle handla om politik och valet..
Men nej. Vaknade helt utan röst imorse och fick panik, messade vänner om de hande tips och fick massa. Så tuggade ingefära, shootade pressad citron med riven ingefära, drack te och varmtvatten med honung i. OCH någon av dessa hjälpte för lite lite röst fick jag, dock något så sjukt hes fortfarande och kan knappt prata. Så var väldigt tyst i skolan och på gruppdisskutionerna skrev jag på papper vad jag ville säga..kaos. Ändå så var det rösten jag bad för igår på unga ledar träffen lixom..haha.

Efter skolan så stannade jag och Sofie kvar för att göra de sista uppgifterna på matteläxan. Vi blev också i sista minuten inkallade att hjälpa till när vår parallellklass röstade, då de som skulle hjälpa till var sjuka. När jag senare kom hem gjorde jag de andra läxorna det vill säga fysik och spanska. Men kollade även gårdagens paradise hotel, herregud vilket kaos avsnitt. Ikväll ska även jag, pappa och hampus in och kolla på Malmö när dem spelar ikväll.
 
- Helt sjukt att det redan gått 13 år...blev tårögd av denna text.


Kommentarer
Postat av: Ida ☯ the sky under the sea

Så sjukt jobbigt att tappa rösten om man har skola/jobb. Hände mig en gång med x)Hoppas det blir bättre snart!

Svar: sjukt jobbigt, något tips ? Hopas !!
emmie kristoffersson

2014-09-11 @ 21:47:48
URL: http://theskyunderthesea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0