DRÖMMER MIG BORT TILL VÄRMEN

Hela morgonen har jag pluggat och kollat resor. En aning desperat fär att åka utomlands nu i höst, eftersom vi har nationella på våren så man inte kan kn åka då. Sen ska jag opereras den 4 november vilket gör att jag super gärna vill åka innan dess, så har kollat resor till ALLT som är varmt - dit jag vill åka är fullt vilket är surt. Kommer antagligen bara stanna hem, men alltid kul att drömma sig bort lite till värmen. 
 
Vid 15 börjar jag jobba, vilket ska bli skönt. Saknat det en aning nu när jag inte jobbat på ett tag. Efter det blir det mer plugg, vill få gjort det allra mesta nu i helgen så jag har det ganska lugnt i veckan och kan jobba med de läxor vi får då. Dessutom är halsen mycket bättre, låter mest som om jag hamnat i målbrottet nu. 
 
- Inte mitt foto, men här skulle jag inte tacka nej till att vara just nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0