DAG 2/3

Dag 2/3 utvecklingssamtal/tema dagen idag och temat var ekonomi. En kille som inte för så länge sedan blivit klar på universitet kom och snackade. Vi lärde lite ekonomi-ord och kollade en dokumentär om en sångare (som inte hade något med ekonomi att göra?). Skyndade mig sen till affären för att köpa kakor till mamma som hade gäster henne...när jag kommer hem så hade jag missuppfattat allt och det kom inte förens ikväll. Stressade sönder i onödan alltså. Kollat de senaste teenwolf avsnittet som jag helt missade igår ochvar sen i byn för att kolla ett nytt gym. Ska bränna lite fett och träna upp kondisen innan jag ska börja på gym och bygga muskler, men ändå. Efter vi kollat gymmet gick jag och mamma till stenungsbageriet och köpte kakor..haha. 
Gud vilka sommarfeelings man fått här nere i Skåne idag, super varmt och skönt väder!!
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0