TGIF

Igår var det orienteringdag, vilket innebar att vi var ute i skogen och letade kontroller i 2,5 h. Jag sprang med Sofie, och vi hann hitta 14/20 kontroller så det blev ett E. Efter de cyklade jag hem och duschade, och pluggade. Sjukt svårt att koncentrera sig på plugget så det gick sådär. Fick så fruktansvärt ont i mina höfter efter orienteringen och även skav..Usch. På kvällen åkte jag till Lund för att vaxas och leta laddare till Hampus. Vilket visade sig vara mission impossible. Letade och när jag väl hittade en så avråde han i affären mig att inte köpa för att den brände mobilen...SÅ det fick bli att vi åkte till nova och köpte en laddare där innan vi åkte hemåt.
 
Idag är en bra dag, hehe det är ju fredag. Sovmorgonen sitter aldrig fel men sen att första lektionen var spanskaprov kan ju diskuteras. Fick tillbaka prov och inlämning, gick helt okej! Har nyss ätit lite och ska snart åka iväg till make up store för en make-up kurs och efter det till kyrkan för träff med några av ledarna. 
Hoppas ni har en mysig fredag!
- För att Dylan är snygg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0