SJUKHUSET X2

Igår va första dagen på så sjukt länge som jag knappt pluggade, hade läxor men väntade med att plugga till språk provet. Började kolla en ny serie "the night shift" svin bra änsålänge. På kvällen kom Emma och vi chillade mest mest men kollade även de senaste portkod, så kul att de är tillbaka. 

Idag började vi men svenska där jag var med i en kvart innan det var samling till vårdmässan på sjukhuset. Vi var ungefär 45 st som åkte dit och kollade runder. Frågade olika arbetares uppgifter och fick reda på massor med info. Hemma sen igen på skolan så var de lunch och sen engelska. Var tvungen att gå lite innan vi slutade då jag skulle till sjukhuset (igen, haha) så mamma hämtade mig. Nu är jag på väg dit och efter de blir de konfa-träff se plugg till provet på fredag och läxor. 


- lite så känner jag för kemin, provet gick bajs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0