SISTA MÅLTIDEN

Igår kväll var riktigt mysigt och kul. Efter allt var slut, åt vi lite nattmat hos Maja där jag sen även sov. Vaknade imorse 07.04 och frågade Maja i panik vad kockan var, vakande sen 08.04 och frågade samma sak sen även vid nio. Somande om direkt efter varje liten attack, hahah! Vi chillade och år frulle, innan vi gick hem till mig. Här kollade vi KUWTK (Keeping up with the kardashians) med Lotta. Sedan åt vi lite lurre och drog till jobbet. Mysigt litet pass och nu är jag hemma. 
 
Har hunnit städa hela rummet, det var verkligen katastrofalt innan...Nyss ätit min sista måltid aka pommes med en köttbit och bea. Ska nämnligen börja med juicedetox imorgon, hehe måste verkligen testa det. Super tagg just nu, vet dock inte om jag kommer vara lika tagg imon. 
Just nu skriver jag en inlämning i sista sekund och ska sen träffa alla mina AA's  förutom Maja som är och ser Annabelle...Hur tänker hon lixom ? Vågar inte ens se trailern - lixom based on a true story....I'm out.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0