PROMENIX I ÖSREGN

Sov till elva någon gång då Sofie ringde och väckte mig. Fixade mig och åt lite frulle, innan jag cyklade iväg till Sofie. Det ösregnade verkligen idag, det riktigt öste ner. Blev genomblöt av att bara cykla till Sofie...vi gick och mötte upp Cornelia för att sen påbörja samma runda som jag och Sofie gick i torsdags. Det hade bildats stora floder och sjöar i skogen. I början av rundan hoppade vi rundor och försökte att inte gå i vattnet - men de ändrades sen, de gick verkligen inte att inte trampa i pölarna. 
När vi går denna runda går vi i princip till tre byar och tillbaka, haha! 
När vi kommit lite mer än hälften blev de lite kaos, då jag skulle börja jobba efter 50 minuter. Behövde duscha, äta och ta mig till jobbet och vi hade en bit kvar med. Hahah, hann inte med allt men de löste sig och jag kom i tid.

Efter jobbet åt jag och sitter nu och catchar upp lite ytterligare på paradise och de kommer nog vara så jag tillbringar hela kvällen. 


- jag och Cornelia innan promenaden tog fart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0