OPERATIONS PREP

Igår gick Matilda och Filippa hem runt halv ett och jag somnade nästan direkt efter det. Imorse sov jag ut rejält och började sen dagen med en juice. Tog det bara lugnt och pluggade lite innan jag skulle till tandis 14.30. Var klar redan tio minuter efter det, och hon hade då hunnit med att ändra mina mediciner i journalen, fottat mina tänder, putsat dem och sen även satt på flour. Kom hem och började på min packlista till sjukhuset, vilka läxor osv jag sk ha med mig dit. 
 
Tror jag helt glömt att nämna det här på bloggen, men den 4:de november alltså nästa tisdag ska jag opereras i benen. Dem ska ta bort skruvarna i höfterna och knäna så att jag inte ska ha så ont där. Lite nervös faktiskt haha. Om det int ekomemr in ett akutfall och det går som planerna så är det alltså det fjärde november. Men blir inskriver på måndagen, dagen innan klockan 10. 
 
 
- Gårdagens fika, yuum!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0