INLÄMNINGAR I MASSOR

Började dagen med att laga äggröra med bacon till min och Lina. Suuupergott, de gjorde jag bra hehe. Hon hjälpte mig sen sjukt mycket med min hemkunskap-inlämning, riktigt tacksam! Mamma har bakat hela morgonen så vi fick provsmacka så allt var ätligt, vilket det verkligen var. Yum! Hon bakade bland annat kanelbullar vilket passade då det är kanelbulensdag idag. Så gå till närmsta butik och köp en kanelbulle eller baka hemma för att fora denna dag. Lina har nu åkt och jag har lämnat in inlämningen men måste börja på nästa inlämning för att sen kunna börja plugga till provet i kemi på tisdag. Mamma och jag var en sväng hos graven, bytade blommor och bara hälsade på där. 
Nu kommer snart Sanna med hennes familj så får börja på svenska inlämningen, byyyye!
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0