HÖSTIG COMEBACK

Nu är jag tillbaka!
Har haft en massa saker jag gjort de senste dagarna, och därav har det inte blivit någon bloggning. I torsdags var jag på ett öppet hus i Malmö på Drottning Blanka gymnasieskola. Mysig men väldigt liten skola! Igår var jag iväg och fixa present med Filippa och Matilda heeeela dagen efter skolan. Vad vi köpte visar jag imon, så hon inte kollar in här inna hon får det. Var hemma runt elva och var då så sjukt trött, så startade de senaste "the vampire diaries" avsnitten innan jag somande.
 
Idag gick jag ut på en powerwalk med Filippa, Matilda och Herman (Matildas hund). Vi gick runt 10 och rundan blev på lite mer än en mil. Handlade sen lite till Max och Maja med mamma som vi ska till ikväll. Nu ska jag kolla de senatse "Pretty little liars" avsnittet som kom ut för några dagar sedan. Sen fixa mig och åka iväg för att fira mina favorit tvillingar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0