GOD MORGON!

Eftersom att jag har sovmorgon idag har jag massa extra tid att fixa saker. Började med en lång skön dusch och sen bara slappade lite i sängen. Klädde mig och sminkade mig i lugn och ro innan jag plockade undan på rummet. La in och fixde lite med mina kläder och organiserade lite läxor. Äter nu frukost och ska plugga lite innan jag ska cykla mot skolan runt halv. 
 
Idag är det fysikprov och det känns som om jag har fått kontroll på det och kan de mesta iallafall, inte fullpott kanske men nog mer än E iallafall. Får se vad de blir för frågor, kanske går åt skogen ändå..Efter skolan sen så kommer Maja, Wilma, Sofie, Matilda och Filippa hit. Vi ska baka och sen kolla säsongstarten av The vampire diaries - ÄNTLIGEN!
Nu ska jag råplugg lite, borsta tänderna osv osv. 
 
 
- Maaa bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0