FRIDAY

Efter skolan igår var vi några stycken som stannade kvar och skrev klart en inlämning, efter de stannade jag och sofie ytterligare för att jobba lite på musiken. Var hemma runt halv fem då jag fixa "mellis" och började kolla lite paradise eftersom jag missat en massa. 
Sofie kom sen efter hon varit hos benita och vi åt röd carbonara. Vi jobbade sen vidare med musiken så vi näääästan blev klara, har redovisning på måndag. 
Rund nio träffade vi Matilda, Maja och Filippa på Hemköp och köpte lite snacks till kvällen. Vi började kolla på Ian somerholder's nya film "the anomaly" - fattade inte så mycket av den så stängde av den senare. Filippa, Maja och Matilda åkte hem vid elva och Sofie stannade till tolv. Internetet la av så jag gick och la mig efter en liten stund. 


- frukosten igår, mums! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0