YSTADSSJUKHUS

Sovmorgon för att sen åka till ystadssjukhus. Kollade på en fistel/cysta jag fått runt svanskotan. Kunde välja mellan två operationer : narkos då den är borta för alltid, men tar flera månader att läka eftersom de måste gröpa ur riktigt stort område. Alternativ två - liten med endast lokalbedövning och läktid på 1-2 veckor, dock stor chans att de kommer tillbaka. Tar de sist nämnda.
Åt lunch på sibylla - så äckligt...
sen tillbaks till skolan. Gick de sista två lektionerna och sen till våååårdcentralen för arbetsterapi. Hem en runda och sen gick jag till sofie. Hos sofie hade Maja och hon bakat muffins - svin goda. Vi bara pratade och fikade. Sen åkte Maja hem och sen jag. 
Pappa ringde och sa att kameran fanns i Helsingborg så dit är vi påväg nu. Jag, pappa & Hampus. Yey.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0