VI ÄR BÄST

En liten recension om filmen "Vi är bäst" som jag såg i skolan för någon dag sedan. Har sett reklam för filmen på massa ställen och hade stora förhoppningar. Dock så gillade jag den inte alls. Tyckte inte den hade någon handling och fattade inte "meningen" med den. Finns en massa att diskutera i den - i skolsyfte så på de sättet var det ju bra. Men ingen film som JAG skulle starta en fredagskväll, eller se igen. Skådespelarna var bra och hade bra karaktärer dock. Kul att regisören använder amatörer och inte bara samma vanliga! 
Detta var helt enkelt inte min typ av film.
3/10
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida Husberg

Kika gärna in min blogg :)

2014-05-29 @ 21:45:57
URL: http://www.idahusberg.for.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0