VECKO REVYN

Stressade sönder imorse då jag inte kunde ha på mig något som inte gjorde ont på bränan. anyways så blev de ett linne pch bh så utspänd som möjligt..
Dagen gick hyffsat snabbt med sista lektionen inställd. Idrott som vi hade sist var effektiv då jag gjorde alla utom två punkter inom friidrott som jag inte klarar av. Gick hem i träningskläderna i hopp om att gå en runda när jag kom hem. Blev dock pang trött, så duschade och läste den senaste vecko revyn i morgonrock istället. Fick ju en premuration på vecko revyn i födelsedags present av Lotta & Lina, såå nöjd! Bästa tidningen, på riktigt. Ska snart plugga lite och sen gå en runda i skrylle. Dock så himla kvavt i luften, jobbigt. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0