TRÖTT OCH SEGT

Så otroligt trött. 
Första riktiga skoldagen idag efter långhelgen, seeeg! Älskar tisdagar i vanliga fall men vill vara ledig igen. Iallafall så slog de mig igår att det snart är sommarlov, lite mer än en månad kvar bara..helt sjukt! 
Idag hände inget speciellt, hade inget speciellt på mig och gjorde inget speciellt. Hade dock lite pudelinspirerat hår, vilket jag trivs i och som var lite speciellt. De flesta lockarna gick dock bort efter bara någon timme, men gillar det bättre då. Efter skolan stannade jag på läxhjälpen och när jag sen kom hem var jag så H-U-N-G-R-I-G så det inte var sant. Tog en macka och kollade klart hawaii five-0. Sen kollade jag en massa klipp på youtube och åt kvällsmat. Nu har jag panikat en del eftersom att kameran jag vill ha knappt finns länge, åhh! De måste fixas, har sparat så saknar endast 19:- kronor till den nu...och så håller den på att utgå från sortimentet. yeeey.
 
- lagom frånvarande på bilderna, menmen!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vackra du... både inuti och utanpå♥

Svar: ❤️
emmie kristoffersson

2014-05-06 @ 23:26:45
Postat av: MATILDA

fin!

Svar: Tack! :)
emmie kristoffersson

2014-05-07 @ 10:04:24
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0