NY LUFTBALLONGSTID

Stressig morgon och seg dag i skolan. Riktig klädpanik imorse, bytade huur många gånger som helst. Blev en tisha och jeans, dock var det såå kallt idag ju så jag frös med bararmat. Regnat, blåst och varit allmänt hemskt väder. 
När jag kom hem gjorde jag en omelett och satte mig sen och kollade one tree hill. Så sorgligt, grät och grät och grät. Nu är jag iallafall ute i uterummet och har just fixat lite med bilderna jag tog igår - redigerat några och sorterat i mappar. 
Har börjat få så himla ont i mina handledsleder och käkleder de senste dagarna, får hoppas att det går bort snart! Om inte ska jag snart till läkaren ändå, den 27. 
En ny prelimenär tid för luftballong blev på torsdag, håller tummarna superduper hårt för att vi ska kunna åka då!
Så himla taggad!
 
- en bild från imorse, med det första klädvalet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0