NOVA

Började dagen med att gå upp tidigt för att vara på sjukhuset 08, kuratorn. Gick väldigt snabbt idag och var tillbaka på skolan redan 09.15.
Lugn dag i skolan, efteråt gick jag hem med Maja. Vi tog en macka, pratade lite och åkte sedan till Nova. Mamma mötte upp sin arbetskollega medans jag & Maja gick runder för oss själva. Träffade även Linda & Wilma, som jag träffade i Spanien 2011-2012. De var här nere för att Wilma skulle få injektioner, vilket suger. Usch, tycker synd om henne! Så himla glad att jag inte har behövt ta några större injektioner med narkos osv.
Men stort LYCKA TILL till henne!
På Nova åt vi och kollade massa kläder. Fick med mig en långklänning & fyra halsband hem, vilket jag kommer göra ett inlägg om senare. 
Har dessutom haft värsta hemska tandvärken idag,åhh!
 
- liten bit av dagens outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0