MOTIVERAD PÅ LIVET TILL 1000

Dålig uppdatering sista dagarna då motivation helt varit slit och jag bara haft tankarna på annat. 
Idag hade vi som tjatat matteprov, gick inte toppen men skrapae nog ihop till ett E iallafall. Efter skolan pluggade jag lite matte & solade. Maja kom senare och vi handlade, letade konfaklänning till mig, åt & bara umgicks. När hon åkt så solade jag en stund inna jag bytade om, hoppade in i bilen med pappa & samba påväg till Sofie. Eftre vi hämtat upp Sofie åkte vi till Skrylle där jag, Samba & Sofie gick medans pappa sprang. Så underbart mysigt. Bästa vädret, helt perfa. Mysigt att umgås med Sofie och bara helt underbart. 
Pratade en massa och jag blev super motiverad till att må bra. Rensade garderoben, plockade undan på rummet, allmänt glad & bestämde att ta en promenix innan skolan. Helt glad på livet och känner mig så himl ainspirerad till att träna, städa, plugga (!?!?) osv. Ska fixa en massa nya greher till bloggen - nya inägg med mer variation, ny design bla. 
PEPP PEPP PEPP, PÅ LIVET HELT ENKELT.
 
 

Kommentarer
Postat av: giime

Fin blogg ☺ bloglovinbyte?

Svar: Tack:)
emmie kristoffersson

2014-05-22 @ 00:02:18
URL: http://giiiiimee.blogg.se
Postat av: milina.blogg.se

Kul med ny design! :)

Svar: Ja men eller hur! hihi :)
emmie kristoffersson

2014-05-22 @ 12:20:57
URL: http://milina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0